2014年5月5日 星期一

新主題.水花四濺の私家素材

以前的主題物料都是『抄』考網上世界,打keywords找合心意圖片後剪剪貼貼便是,不過今次不同(!)因為我有自家出品(!!)



星期日清早扎醒訓唔返,慈母就躺在床上構思主題,畢竟陀躉後就沒有換過主題,乘最近寫卜興致回春就動手搞搞佢吧!
本來就是叫anson幫我畫四隻人仔的,但翻電話相簿找header物料時發現anson的呢份英文功課;

我PS了四個粉色名字和一些特效就成了今次主題的背景;


也成了今次主題的留言格格;



禮成!
 
舊主題貼一下:

Picture小雨點點滴*但anson竟然認唔出d公仔係自己畫既=.=*發覺自己夏天多數用水(藍系),冬天喜歡用木(啡系)*整主題愈來愈輕鬆,因為已掌握好尺寸和閱css *其實我真係好鐘意做呢類嘔血傷神手工仔,喜歡投入時的忘我感覺,更喜歡終於搞掂成品的足感*希望以後最少一年換一次 

沒有留言:

張貼留言