2014年5月29日 星期四

韓國首爾8手8腳親子旅遊D1の免費韓服體驗(韓國觀光公社首爾總社.近清溪川)

如果要比較中國古裝和韓國古裝,慈母一定是揀做韓國『嫲嫲』,因為朝鮮娘娘看上去都比較溫柔嫻淑←重點
明明生於現代的慈母何來比較?因為我演過 XDDDDDD


食過暖湯,我們一行八人就坐一個站地鐵到鐘閣站,踏上韓國邸下和娘娘的變身之旅。因為變身都是女孩子由細到大夢寐以求的經歷,所以其實呢個行程主要是為兩個妹之設,但估不到當慈母問團友們意見時,最雀躍的竟然是婆婆XD;之前網上找尋有關免費韓服體驗的資料時,發現大多數去過<<明洞觀光公社>>的bloggers都會叮囑前往前要早到預約(包括神母溫馨提示),亦說預約後也免不了要等上個多小時等;
雖然知道呢間公社不是在熱點明洞,但見團友一路上不斷被清溪川美橋流水的畫面攝停,慈母唯有出皮鞭驅趕大家先到公社報名!
由地鐵出站怎樣走到觀光公社?我就是跟呢個blogger的資料→Shanny’s Note  
呢間公社地方寬敞,我們報名時前面大約有4、5個人,所以服務小姐說我們太約等20分鐘左右就可以了。

等候的時間看到有其他韓國文化體驗,不過大家興致缺缺。

見有咖啡自動販售機,公公忍不住用w300買了一杯,港紙3蚊唔駛,又幾好飲播!

阿躉終於訓醒,飲啖果汁醒醒胃先!
服務小姐說我們八人要分兩批來,所以叫名時我讓公公婆婆和兩位妹妹先上~女孩子要在簾後變身,男士則在外面揀衫更衣;千里迢迢來變身換錯劈柴大叔裝就閉啦!所以慈母好多事一直插手幫公公揀衫,確定是『皇』的服裝才安心讓公公著上身;一著上龍袍,公公回復真身劉蟲人XD 
唔通公公飲咖啡都會面紅?
『嫲嫲』和公主都搞掂啦~
幫公公影呢張相時慈母差點將啲湯飯噴出來XD 

公社的韓服都好新淨,質地滑不留手,地方舒服整潔,小姐服務有禮貌又有耐性,想不到免費體驗也能如此美好!


之後就到我們~
因為我的三粒家丁都是男兒身,所以慈母可以獨享更衣房;好可惜我翻箱倒篋都找不到韓國家丁服,香港家丁逃過一劫XD升左職做皇的家丁突然上身,嚇得阿妹花容失色XD
講笑啦!實情是慈母火速換好娘娘裝後就插手幫三個家丁揀衫,慌死他們會著錯草民服扮太子;看到呢張相入面的家丁突然覺得好陌生,因為少左副眼鏡~~
本來服務姐姐要我戴一個類似頭cool的頭飾,但當日慈母頭髮無整理過all back實穿崩,所以我要求換成呢頂帽型的頭飾~
原本躉最先換好,不過袖有點太長要摺上摺,後來服務阿猪媽搵到件好野就好緊張要幫躉更衣;
幾個阿猪媽上下其手,阿躉又乖乖任由擺佈,呢件個袖就岩岩好了~
最後成為全場焦點~~~太可愛啦~~~~~
阿歌的我也有問過服務姐姐點解會有粉紅色,還重申我呢個係仔泥XD;
不過服務姐姐說呢套已經係男孩裝~好彩anson易話為照影OK
因為阿躉的可愛,整個公社突然變得鬧哄哄,所以國籍的阿猪媽都擁上來要簽名合照握手摸面(誇~),場面難分難解XD
全家福好可惜阿躉眨眼,呢個故事教訓我們影呢種只此一次相都係要設定到連拍模式穩陣...
網上資料
韓服免費體驗
◊時間:09:30~17:30
地點:韓國觀光公社首爾總社地下1樓旅遊諮詢服務中心 交通:地鐵1號線,於鐘閣站5號出口,經永豐文庫過馬路即可抵達韓國觀光公社大樓。或搭地鐵2號線,於乙支路口站2號出口,往清溪川方向走即可。 體驗:免費體驗韓國傳統婚禮服和韓服(男生、女生、兒童) 電話:+82-2-729-9497~9(韓英日中) 備註:可用個人相機拍照,不另提供化妝服務,早到先預約,先到先排。
(待續...)

Picture小火點點燒
服務小姐都說流利國語,唔駛驚要做體語啦! 記得著無領衫,否則會穿崩 細路如果有埋鞋仔就好了~ 換衫無時限但換好衫就每team得4分鐘,影相要把握時間! 公社燈光好充足,閃燈都唔駛拎出來~  講扮野,男人原來利害過女人好多~~~!!

沒有留言:

張貼留言