2014年5月12日 星期一

母親節快樂の女王的跌筆...

第6年過母親節,anson送給我兩個驚喜;



第一個是早上賴床時跟我說:我諗住煮早餐比你食呀同爸巴!因為今日母親節丫嘛!
不過,女人天生疑心大如汪洋大海,所以乘刷牙閒暇我要試探問:呢個係咪爸巴叫你架?!Anson反起他腫厚眼皮(前一晚3點先訓)說:梗係唔係啦!我都未講比爸巴知!XDDD,sorry,原諒阿媽是個簡單的港媽吧! 
第二個驚喜是晚飯飽醉後攤在梳化眼望電視的我,目不轉晴(部電視)就開口使喚anson:幫麻孖掉左枝牙籤佢~
果然是公私分明乖仔一名丫!Anson轉頭就斜眼望麻孖答:我唔會幫你掉架!母親節都唔係大哂架嘛!古語不是只云一物治一物的嗎?何以慈母就要被三物治?!明明想好母親節blog文主題用女王的誕生之類嘛…
祝大家母親節快樂~
Picture小雨點點滴 母親節爸巴識做都好緊要架其實! Anson都教躉講左句"無針摺快6"比我同婆婆 母子裝係anson夾硬要我著的,真冤氣! 好後悔星期5 download左堆新game比anson,一打機就忘哂形,什麼幫手煮幫手洗碗都唔願做,整啫喱都要人發火先去整
仲要多謝童軍,唔係我就無卡收啦!


沒有留言:

張貼留言