2014年5月16日 星期五

韓國首爾8手8腳親子旅遊のGET READY AND 前言

對上一次的旅行是跟戰隊出戰台灣,那次阿躉靜雞雞跟隨我們出發(好彩有跟著一齊回來),那是我們第一次一家四口出國旅遊(羞)。
之後肚子愈來愈肥大走不動,生完躉後要坐月養身走不開,然後就要開始籌備anson的小學interview和大抽獎,去年本來差半隻腳就去了沖繩,但結果因為慈母轉工無假要緊急收彊…所以,今年點都要去旅行(握拳~)


韓國,我和家丁男未娶女未嫁時去過一次,有10年了吧?那躺旅行可以用貴、累、笨來形容,聖誕跟團團費超級昂貴,朝朝清晨morning call日日坐長途車超級累人,無相機的我們問人借最後跌爛賠錢收場超級笨,旅行非常難忘但回憶卻十分模糊,不過10年前我、家丁和韓國都未進化,所以被搵笨實屬正常~  
然而,聽聞泡菜國近10年已經相當容易相處,國民商家都會說簡單國語,景點交通餐牌又有中文字幕,周街花美男美女美食,於是過年時向公公婆婆提議旅行最後就決定一起出走韓國去,當時公公一句:«我地咁多人唔係話湊唔掂一粒躉呀?!!!»造就呢次自由行之旅,呢次也是我和公公婆婆第一次出埠呢!  
行程策劃由慈母出手,我的預備工作包括上網搜出一堆首爾附近的景點和食點,做了一些交通remarks和步行tips,約略估計了每點逗留時間,製作成一個summary,上機後才由大家決定第一天的行程。

今次韓國選擇的民暫
Hotel Tong (東大門店)

貪佢有小花園,大人可以出去抖抖氣傾下計!
唔知好唔好住呢?返泥報告!

準備去:
*韓服體驗南山公園南山纜車+南山塔+TEDDY BEAR館南山谷韓屋村Onemount water parkOnemount 溜冰場&滑雪場兒童大公園利川Termeden 溫泉水上樂園 廣藏市場Trickeye特丽爱3D美术馆 *希望市場
準備食:
*烤肉
*海鮮窩
*生章魚
*甜品雪糕
*炒年糕
*醬蟹
*雪濃湯
*人參雞
*石鍋拌飯
*炸雞啤酒*ISSAC早餐  
莫說細路,大人也未出發先興奮!


由於重拾blog致,回來我會努力寫遊記,雖然未知內容好嬲多還是好笑多XD
Picture小雨點點滴*    anson早兩日跟我說:媽咪我決定去旅行前都唔再買野啦,有咩留返去韓國先買啦!*    要記得訂兒童飛機餐!*    零晨機出發晚機返,玩足5日,傻的嗎?*  anson無幫過手執行李,兩晚都拖慢做功課進度,大怒! *  躉一路執行李一路搞搞震,見到頂cap帽就迫人戴話:可擰呀!可擰呀!..仲唔比人除..*  多謝比過泡菜料我既朋友仔,特別係神母瑪姬,大愛~~~

沒有留言:

張貼留言