2016年6月1日 星期三

2016黑仔四5日4夜沖繩親子遊day2 - 沖繩美麗海水族館&海洋博繩網樂園

離開元氣村已是下午一時,肚子非常餓,本打算在前往水族館的路上找吃的,但那15分鐘路程都沒看到什麼餐廳,唯有入園再算。
(當時好多人影緊中字版門牌,為免同人迫我地影日文好了…其實咪仲地道?)



泊好車慈母就想起鯨鯊館有餐廳的,來個魚缸景lunch也不錯啊!
不過因為實在太太太太肚餓,若然死頂到鯨鯊館的話恐怕最後會悲劇收場;
所以中途見到一間小吃店四隻餓鬼就入去搶劫食物了。
幹掉兩碟飯、一個pizza、一碗麵和兩杯雪糕後,正式向水族館售票處出發。


就在售票處入口前,慈母的鷹眼看到呢個繩網公園,這是我在沖繩谷看過谷友介紹而且有立入行程的,然後竟然未睇地圖便跟它偶遇,不勞而獲真的好happy~~
不過公園竟然因為天雨關係暫停開放(!!!!)
天呀我係咪得罪左你呀?!?!


非常不悅的ANSON;


四人在外圍葡萄地偷窺了一會便傷心地離開;
好啦,很快收拾心情,入場吧!


可觸摸礁湖;
不過在元氣村摸飽了興趣大減XD


繼續慢速在水族館遊覽,看到不少海龜兒、珊瑚、水母、熱帶魚群、龍蝦;還有在我們頭頂一直飛不停的魔鬼魚和巨型海斑群;


落到最底層便是傳說中的鯨鯊館餐廳,今日遊客多得可怕,我和anson最後選擇在高處取景;


之後因為家丁拿了個好位我們就順便吃個魚缸景tea;
其實一路等待那三條巨鯊在頭頂飛過的感覺是幾奧妙的。



離開水族館後沿路回去,不小心進了呢個無人海龜館參觀;


之後四人便準備取車回酒店,再次走過繩網公園旁的小路,發現。。。
繩網開返啦(!!!)
一位少婦便和兩個港孩便一躍而入,又開心到震~~


阿歌好勁地在網上爬上爬落,一面在叫:「aidan你跟住我!泥!」
弟底扮到好勁地跟在阿歌後面,一面答:「哥歌等埋我丫!!!」
聞屁股也要跟到底的弟底豬XDDD


繩網設施面積甚廣(website說有3200平方米),在入口望進去就連綿不斷的藍海;


這裡只是一半;


另一半是上天下海型;


阿躉就在這裡跟阿歌跟甩了,恐慌被遺棄之下大哭XDDD
問佢做咩喊,佢話:我驚你地走囉!
對家長好無信心的小朋友。。


大小Spiderman;
叫AnsonSIR落泥,佢話:個屎X窿好痛 XDDDDD


好玩唔玩既爸巴;



採花賊阿躉,比阿歌駡..
但阿媽好心甜~~


然後差不多要天黑了,就起程回酒店。



沖繩美麗海水族館
地址:沖繩縣國頭郡本部町字石川424

website: http://oki-park.jp.t.ms.hp.transer.com/kaiyohaku/

💦小雨點點滴
*其實外面好多地方有水族館特價飛賣,但我一心諗住遲d先買行程未定,點知到果日就唔記得左了…
跟住仲要發現…酒店都有得買...便利店都有得賣...
明明揸車去果時經過好多間便利店...
我真係無得頂=.=
本來我好聰明地揀定最近水族館既停車場入口諗住慳返D步行時間,但車到時又唔記得左...錯有錯著撞到繩網,如果唔係可能返到酒店先發現漏左無玩就幣
*水族館行得好慢好慢都只係行左一個鐘,繩網爬左好耐都只係一個鐘,點解日本d時間過得咁慢?唔通元氣村玩哂我地D電?
*行水族館行左陣相機就無電,後備舊電放左入背囊,背囊有人懶孭漏左喺車。。。。(想殺10個人)人泥同我狗頭侍候!
去到繩網公園那人比哀家踢氣返車拎電(真踢!)
*原來個天都幾中意我架~~
*好似全日都無正餐落過肚,所以晚上要食好D
*真係無哂電,呢晚早D返酒店抖要





2 則留言:

  1. 個繩網好正喎, 我又要去!

    回覆刪除
  2. 個繩網公園真係唔錯喎, 啱哂ANSON啦, 甘鐘意爬..XDD
    對家長好無信心的小朋友 <--係囉.係囉..點解既..點解既..XDD

    回覆刪除