2016年2月28日 星期日

5日4夜首爾拋夫帶子頻撲玩雪之旅DAY3-味加本粥店 (미가본) 早餐> 首爾兒童大 公園雪兜場

第三日,前一晚已經聽到神母預告今日會氣溫大降至0度以下,於是早上將全喼的衣物都放上身,孩子們就變成一隻隻胖嘟嘟的企鵝XD

今早仍然是九時出門,大家都不敢遲到累街坊XD,飛橙姣(!)




今日的早餐點比較遠,在明洞,為了趕行程,企鵝團又越過高山越過谷,上地鐵後用一直只向前看的速度移動XDD
躉因為睡氣未過要人抱,做得人阿媽唯有頂硬上(感謝團友提供證據);


到達味加本粥店,別養生粥的專門店,哇超多人的說,應該真是好好味吧?!


看到餐牌,本來想吃神母推介的鮑魚粥的,但一見到有牡蠣(蠔仔),即時轉呔~~
真的非常好味,粥底本身已經很香濃,加上啖啖蠔肉,我有點不想跟阿躉分吃;

躉吃了四個豉油碟的份量,今次他有好好吃的,不知是因為跟神母同枱不敢放肆,還是粥仔真係咁好味XDDD

Anson第一眼就選了蟹粥,呢個仔真係好識食!
最後他一個人便K.O.了一整碗粥,應該也很合口味~



點菜前一直在裝睡的他…

一路食粥我其實有一直想起在港的家丁,粥皇一定會喜歡食,下次去韓國帶你來呀吓!

食飽身暖就動身離開,大隊本來往地鐵方向移動,然後突然走進一間東甩店;
團友買吃,ANSON又當起歡樂先生哄女孩子開心~
到了DAY 3,是好明顯看到ANSON跟女孩子們完全混熟了;


買完又繼續上路,躉見到韓國警車就著迷了要拍照留念,哥歌見到火車擺設想引弟底拍照最後成了主角XD;


呢日的行程是去兒童大公園,正當大家都以為慈母去過想依靠我找正確地鐵出口時,我就發現自己突然失憶XD
我只記得,車站出口有好多大壁畫,然而壁畫好似都被換掉了,所以本人就認不出路了…….

然後我看到呢兩隻野….我認得啦!!!


就在出站之際,大家就到便利店補水和糖果,誰知就在便利店門口發現火!車!扭!蛋!機!
哇!!開心屎阿媽!開心屎阿仔!
支票兌現,兩粒扭蛋承惠2000WON,超抵!早知扭哂佢!


入到公園,慈母今次好好記性地記得入口隔壁有information center可以取地圖,就一枝箭飊過去;


取經後一面行一面研究地圖就發現另一個入口,anson說想入去探險;
米爸就帶頭陪anson進去了;
雖然樹葉凋零,但這是香港看不到的景致,大家都興奮無比;
影呀~~~~~



男孩子的惡作劇XD


影飽繼續出發尋找雪兜;可惜就連地圖無寫雪兜位置…天呀唔係又收檔呀?
於是我和四少少9就做先頭步隊,先到另一邊疑似兜場的地方查看;
同一時間,我便用手機上親切的yahoo.com.hk查看各大forum留言,發現一句「坐7號線兒童大公園站2號出口,就係公園前面,即係地圖1的位置,由1行去10,再向左面行!」
又同一時間,四少在老遠點頭回覆,搵到啦! 我地搵到啦!!!!

三個大人開心到中6合菜頭獎後跑去投注站登記領獎一樣跑回召集大隊飛奔到雪兜場~~

入場啦~~


到啦~~~~~~~~~~~~


好開心呀~~~


見到我們面上的笑容,就知道有幾滿足~~~~


除了雪兜,孩子們又堆雪舀雪,玩泥沙一樣;


睇下片啦~~
(四少笑到好似同緊自己個仔玩咁XD)
(同埋估唔到ANSON會問躉開唔開心,哥歌真係好,又想喊..)

中途休息,我們鑽進小食部充電取暖;


有湯麵有年糕有零食有熱飲;


食完,細路意猶未盡,我們又返回兜場最後作戰,然後依依不捨影完大合照離開。
(咦? 襯家99去左邊XDD)


大隊之後就「想」移動到動物園,不過中途被遊樂場攔途截刧,唯有獻出部分時間,都係果句,有朋友仔,去到邊玩咩都精彩~


💦小雨點點滴
❄一路行去食早餐真係抱到手斷…
❄我突然發現阿躉套衫加左條頸圍之後有D OVER…
❄然後我又發現自己件褸都錯錯地…XD
❄ANSON同班女仔咁岩KEY,慈母就流口水安樂哂~~~
❄好彩我地搵到個兜場,雪兜真係好岩呢班小朋友玩,應該係話好彩仲趕得切10歲前比佢地玩,因為我覺得再大D佢地就唔岩玩~
❄我估ANSON和躉應該可以玩足一日,喺雪兜場~
❄襯家睿因為扇到PK心情不佳,連帶襯家99都無得玩XD
❄玩兜時唔覺餓,但一入到小食部就餓到想食三碟飯,不過D野又幾好食確係,好食到無咩影相!
❄菇兒假褲,就梗係咩都同人SHARE食,咁先食得多幾款!
❄冬天去兒大,玩雪兜其實都夠哂皮XDDD
❄最後要好多謝米爸,D雪兜相超令!

5 則留言:

  1. 呢朝非常好, 大家好合作! XDD
    個粥真係又熱又好味, 我下次去都要encore!!!
    我唔信躉係因為我先食左4小碟架~ (妙咀mode) 不過氹下佢又真係唔覺意食多幾啖, 所以都好乖仔丫~ (讚) XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀! 我返到香港都勁推介祥, 下次去韓國帶佢去食!
      多謝神母~

      刪除
    2. 我都肯定我會再去, 我要帶fd去做貴婦耶~ 到時又可以去食包兒足喇! XDD

      刪除
  2. 睇VIDEO 見佢地玩雪(冰) 好好笑...好辛苦甘..XDD
    ER...但我聽到唔係4少笑緊喎, 係躉既韓國老豆笑緊喎..XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜果個唔係你老爺泥既咩???把笑聲咁似既?!?!

      刪除