2016年2月24日 星期三

5日4夜首爾拋夫帶子頻撲玩雪之旅DAY2 - ISSAC早餐 > 汝矣島漢江公園

第二日早上,估唔到大家都準時起到身,精神奕奕地出門口,只是叫anson醒叫到有點火大...
今日終於team A,B,C齊人出發!

呢日早餐是飯長威迫推薦的ISSAC。
步行往早餐店路上,香港小孩躉發現楓葉呀,好開心話要帶回香港~~~

十五分鐘左右就到;
大隊抵達後,本來很清幽的中環早餐小舖變成旺角茶餐廳;

大人忙點餐的時候,細心的女孩子們就拿畫具出來寫生打發時間,正所謂「近豬者赤」,anson亦不其然地混入其中;
不過成日玩到忘我上菜都唔收拾,於是老虎乸又出場~

早餐沒有預期的特別,咪就係不同餡料配生菜蕃茄放進多士裡的三文治?

遞上餐牌給anson,他例牌點港童最喜歡ham and cheeze,躉就特別一點,要了shrimp mvp;
而飲品類孩子就好喜歡,士多啤梨果汁無加糖味道好健康清新,姣佬躉出場~

做得慈母都是吃菜頭菜尾,最後我吃了躉的蝦多士因為此人突然變調要吃哥歌的腿多;
吃完早餐的小孩就開始要相機想幫大人拍照。


食飽飽就分頭行動,神母&Friend有自家活動,而我們一班香港families亦按行程出發,行去地鐵站先!
其實只要有朋友仔,佢地就去邊都咁開心;
連無啦啦夾硬生多左個兒子的rice b family都笑開懷~~

其實我地住弘大,去到地鐵月台...慈母發現相機開始出現狀況...
該狀況依米爸解說,係個防震傻左不斷狂轉...
可能凍傻了...好唔開心...

不過算啦行程仍然要繼續,呢個時候,就唯有靠手機同埋隊友。
臨出地鐵是放水時間,孩子見到零食機就瘋狂,不過話時話韓國自動販賣機的小吃飲品都價格相宜,人有我有都無問題既...
躉就是慌屎自己無份眼仔含住兩泡眼淚哭叫慈母~~~~
我都無話唔買比你,等一陣好唔好?我得一對手咋。。。

首個行程是到汝矣島漢江公園玩溜冰和雪兜,很開心超期待的說!可惜從地鐵站鑽上來時只見到一片狼藉...

大隊地毯式搜索都找不到所謂的冰場和兜場...
後來得知原來因為前兩天一直下大雨,所有冰都溶化掉,冰場和兜場都撤走了...
當時大人細路都超失望的,只好帶著孩子離開,一向樂天的慈母就沿途解釋「天意弄人」和「意料之外」呢兩個人生道理;
最後就用「聽日一定會好天既,希望在明天丫嘛」來結尾~

找路時,一面行一面拍照,其實都好開心的;


前一晚躉雖然應該唔夠訓但就電量爆燈,於是他就四處破壞人家的即興照;

又騷擾人家大好的甜蜜蜜家庭照;

由躉帶動,孩子們更一齊出動;

於是照片就變成了人口大混雜;

不過一個家庭,其實細路愈多愈幸福架!四少努力呀!

anson就跟米爸學影相,大墮後到無雷公咁遠~

不過構圖又確是大有進步的;


本來打算玩一天的行程兩小時就完成了,由於天氣不穩,我們的後著就是把第二日的室內行程掉到今天去;
下一站就是 Figure Museum和 Line Café!

💦小雨點點滴
❄️我起碼叫左十次哥歌先肯離開被竇
❄️朝早排廁所都幾順利
❄️第一日仲有時間用新變髮神器整頭
❄️漢江好舒服好想做韓國人
❄️問路時我第二次講韓文添呀!口圭口合口合!!
❄️anson好似又好有興趣影相,搞到我無得影!
❄️躉真係癲左咁,笑屎

16 則留言:

  1. 睇番D相真係好似好開心咁
    篇遊記寫得咁好, 不如你做代表寫遊記算啦 XD


    回覆刪除
    回覆
    1. 好似好開心咁...你咩野野意思先...
      你咪交波啦一人寫一篇呀。。。

      刪除
    2. CAN, 你諗住係你個BLOG 擺條LINK就算呀?! XDD

      刪除
  2. 哼~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩JACK? 我又寫錯野呀??

      刪除
    2. 寫錯野就無... 不過... 我炸下嬌唔得咩?! :p

      刪除
    3. 哦....呵返....呵返....10年後我同你去2人旅行呀吓!

      刪除
    4. 10年?! 我可能屎左喇喎~~~ XDD

      刪除
    5. 咁你要身體健康出入平安呀!XD

      刪除
  3. 4少努力....搵過另一個老婆就可以繼續生..XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁正?!?!四少~~~~~四少呀~~~~~有令牌呀!
      出去威啦!

      刪除
  4. 王子幾號電話?? 今晚收幾點呀??

    回覆刪除