2016年2月25日 星期四

5日4夜首爾拋夫帶子頻撲玩雪之旅DAY2 - Figure Museum > Line Café > 牛湯鍋DINNER

離開公園又返回地鐵站,又靠99帶路搵路,然後見到個「影相的階梯」,又無咩人,我地又影大合照XDD。



呢個就是慈母因為投仔所嗜而舉手要求加入行程的FIGURE MUSEUM;



入場費不算價,人頭費幾十,慈母一大兩小埋單HKD179.02(費用資料來源:rice b family)


GROUND FLOOR是一個休憩小廳,售賣現成飲品和零食,即是所謂的CAFE,還滿以為有超人pancake呀...ironman湯麵... spiderman汽水嘆...


無野食唯有投入參觀,呢層有各式各樣的Gundam;
相機壞掉只有手機爛照...


呢層ANSON睇到唔願走,因為有各式跑車模型;
躉見到阿歌影相又爭住要影,仲要抱逐架影,影車又唔比影人,命都無...

再落就是shopping level;
話說anson看中了一套starwar攝錄直昇機,一看價錢9萬8WON,屈指心算哇!七百個大洋,慈母即時洒手;
然後anson就一副「阿媽正一孤寒鬼」的面口,我極力說服他考慮其他便宜一點的figure,不過阿哥向來睇中果樣就果樣,兩母子陷入薑持狀態;
不過慈母也不是省油的燈,旅行並不代表可以放肆購物,打完比家丁報告後再次重申拒絕的理由,之後可以做的就只有靠他自己消化,700元是一個8歲小朋友理應可能了解的銀碼。

躉就纏著要扭蛋蛋,不過蠟筆小生,聖鬥士都不是躉杯茶,慈母就遊說找火車蛋蛋仲好啦!躉一聽到火車就雙眼發光,開開心心同扭蛋機say goodbye!



最底下層就是一個遊樂區,阿躉又上身了XDD


大人可以坐下HEA下;


細路可以隨意在桌子的機關位找到不同小玩具鬥智一番;


有得打機就忘形的哥歌,心情轉眼好返啦!


逗留時間短而且走馬看花,如果有時間hea耐DD就好了;

之後肚仔響警號,去了一間細路見到開心到跳起的餐廳,食壽司!
平時香港食壽司都唔駛點睇價錢,所以anson未坐底就手起刀落,幸得米爸速速通水,anson手上的壽司索價七十(!)我即喝停anson,接下來要見餐牌行事;
可憐的anson被荒亂的阿媽整個嚇傻,米爸更急忙幫anson解圍;
經慈母精算後,避開不合理的項目,兩兄弟都各自食到最喜歡的三文魚、蟹籽、蝦和烏冬;
阿媽又不會肉赤荷包,皆大歡喜~

食飽飽繼續行程;
落地鐵,起程去Line Cafe;
喺月台都玩一餐既港童;

出地鐵,雨愈落愈大,原來呢間line cafe距離地鐵不算近,我們撐傘又顧著孩子的走難似的;
進入cafe關傘子又叫孩子咪亂跑相當狼狽,於是店裡的寧靜又被我們破壞掉;
anson和躉見門前隻巨人熊大好興奮丫!即時就飛撲過去~~~把正在排隊的韓國女孩嚇到花容失色;
真係失禮人,下次出遊前記得好好教育一下兩子的旅遊manner!

地庫鴨仔就無需排隊任拍;


今次大少看中的是一隻睡衣熊大;
慈母計算機又啟動,心想:成兩百蚊隻公仔,又唔益智又實用,好唔想比錢囉!



然而anson一副可憐狀,跟爸爸求情時還流眼淚,慈母不忍心骨肉分離(公仔和anson)就心軟了...
好啦!開開心心食完雪糕,慈母就慷慨解囊;

不過慈母還是有酌量解釋這公仔已經用盡了他整個trip的shopping quota,之後我話唔買唔可以買架啦~~~

躉就簡單好多,一出火車就投降XD;

最後人人都滿載而歸;

好啦終於完成今日的行程,怕蝕底的躉終於可以放心休息XDD;
由line cafe行返地鐵時滂沱大雨,狼狽走難模式又要啟動,好彩有各大power Rangers幫手抱躉又遞傘,anson又生性跟大隊行自己照顧自己,總算安全著陸。


可惜我們又誤點,又食唔到神母DINNER,於是去了文叔介紹在民宿附近的牛湯窩餐廳食dinner;



本人對牛筋和牛尾非常滿意!


三湯一煲加前菜小吃就放滿一桌;
總之有KIMCHI慈母就胃口大開~


我和99的飯腳又係潘生太XDDD
其他couples腳太~~~~~長坐不了和式餐桌~


所以我們四人就和細路佔據一整排桌;
呢晚食量是anson碗大半飯,躉半碗+一隻巨型餃子~


食飽飽鍾氏夫妻犧牲小我帶anson等大小孩先回民宿,我和99、power couples x2就去shopping。


躉爺終於有戰利品啦就係垃圾桶一個wakakakaka!
叫佢買隻恐龍都話唔要呀真係抵錫!

第二日完...
好累;
點與點之間都要三萬里長征,大人細路走難一樣,回到民宿幾近虛脫;
不過睇返相都係快樂回憶,同埋聽日一定會好天既!

💦小雨點點滴
❄️figure museum度我係用溫柔tone解釋,唉好怕呢D場面。。。
❄️間壽司真係好貴,一碟2件裝普通甜蝦壽司70蚊,鑲金嗎?
❄️同細路講買野真係一場角力,好累,累到完全無心情好好參觀line;
❄️唉...其實我係咪太執著同孤寒...
❄️呢隻躉喺人地餐廳360度迴轉式爬跑,搞到隔離台的韓國family又白眼我地,究竟邊個話佢可愛架?!吓?!
❄️買左個背囊比留港家丁做情人節禮物XD

12 則留言:

  1. 比起鍾氏夫婦, 你梗係唔算孤寒啦 XD
    (BTW我地幾時改咗姓)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你成日買好多野架喎.....都....
      米爸唔係姓鍾既咩??????XDDDD

      刪除
  2. 你講! 成程trip... 究竟甩左我幾多次底??? 下!!! 哼~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多XDDD
      但你睇到啦情有可原架!!!

      刪除
    2. 無辦法啦..冇落雨都好, 落住雨仲要唔夠遮..我地冇失身已經好好啦..XDD

      刪除
    3. 點先你兩個? 係咪扯貓尾先? 哼~~~

      刪除
  3. 拿..間LINE SHOP 邊度寧靜, 嘈到屎呀..咪話我地班港孩呀下..XDD
    架飛機我都有幫口講2句架..不過我見ANSON唔太堅持呀..唔係咩?!
    ANSON 成個TRIP 都係睇中隻熊大, 同埋甘堅持0者, 佢都好乖呀..不過熊大又的確好吸引, CHRISTINE EE 都好想買呢隻架ANSON!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫口講邊2句講泥聽下XD
      咪黑面囉...
      你呀...慈母呀!

      刪除
    2. 我咪話: 係啦, 甘貴唔好買啦, 一陣返HK先知道壞既就大件事啦, 又或者玩2玩就壞左, 成7舊水好唔抵! 唔好買啦..
      慈母...我認呀.QQ 呢個TRIP 買左唔少無謂野...不過我睇價錢既..呢D成7舊水既, 我都唔會買..XDD

      刪除
    3. 又答得幾好...我要學下...

      刪除