2016年3月1日 星期二

5日4夜首爾拋夫帶子頻撲玩雪之旅DAY3-首爾兒童大公園遊樂場動物園>大瓦房(醬蟹) Dinner> 炸雞宵夜

遊樂場果然是細路的巨型磁石;
老遠見到就會被吸過去,貼上去很久都不肯下來




光是蕩呢個車呔韆鞦就蕩了好久;


不過換著是我也不想下來啦被隨從和侍女服侍著XD


阿躉因為無法加入,所以去了蕩旁邊的幼兒韆鞦;


最後阿歌陪弟底玩完呢個港式韆鞦,我們就開始動物園的參觀行程;


可惜的是,動物們因為天氣寒冷都被送到室內;
而本來就開放給探訪的室內場館又已接近閉館時間;
我們又只能走馬看花;
下次要記得要參觀動物園一定要春夏秋來~~


沒有動物,我提議到去年我來玩過的遊樂場玩~
(圖FROM 上年5月)

上山下坡找都沒找到,但就偶遇一大堆動物假身;
唯有影相發洩;


還有呢個歷史火車;


唯有又折返之前那個遊樂場;


躉今次就捉住阿媽去玩滑梯;


又指點我跑上跑落企定定,阿媽真係好好玩架!


玩到6時,起程DINNER,其實今日真係玩到夠哂皮,風也食到夠哂皮XD
不過呢個DAY3應該是大人細路玩得最開心的一日
於是我們返回地底,阿躉無電了,四少出場~


坐了好多個站,出站後走過一條幽暗闊巷,經過一條很骨子的商店街,就到達我們要吃的醬蟹專門店大瓦房;


好味到文字無法形容,蟹肉甜蟹糕鮮,啲撈飯一流;


例牌的滿桌;


呢晚我和99做partner,ORDER了一份燒魚給三個細路;
不過一上蟹,anson就棄魚不顧,盡情投入蟹的懷抱;
陰公半隻蟹兩個人分點夠喉…


食完之後就又三千里長征回地底坐車,呢晚之後,anson被說成是「高手」
不過他真有盡力為女孩子們帶來歡樂;
雖然這種歡樂不是我們能參透得了的…


究竟講緊咩XD


回民宿,因為之前的醬蟹只能說是精神上的食糧,我們決定叫炸雞做宵夜填飽個肚,為呢日畫上完美句號。


💦小雨點點滴
❄️行到遊樂場anson就報告唔見左手套,又係咁真係嬲屎人;
❄️案件重演就想起應該係漏左喺小食亭,好彩少9陪我行老遠搵又搵得返;
❄️其實應該耍佢自己去搵,錯哂!
❄️阿躉一上到車呔就要減速啦her聲四起XD
❄️沙地韆鞦設計真係好好,跌落泥都唔會受傷,香港政府可唔可以參考下?
❄️大瓦房真係行到腳都斷。。。
❄️但又真係好佩服99,熟路到好似本地人一樣
❄️好彩有少9分蟹我食~
❄️行DAISO買多好多野,好平!所以慈母慷慨解囊一人買兩份玩具~
❄️個炸雞真係好味到震~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9 則留言:

  1. 個炸雞真係好正..好想再食呀..

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有...KIM真係好鬼勁.. 真係好似住係韓國甘, 話佢嫁左過去我都信....XDD

      刪除
    2. 下次我要一個人食一隻!
      99加油啦, 學韓文先啦! 你得架!XD

      刪除
  2. 好在果日大瓦房有位咋XD

    回覆刪除
  3. 去daiso又唔叫埋我... 我嬲呀! 我都無去到! 吼~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 間DAISO喺大瓦房站, 叫你係咪泥先? XD
      嬲人好攰啦...抖下啦神母...

      刪除