2016年3月8日 星期二

5日4夜首爾拋夫帶子頻撲玩雪之旅DAY4 - 辛普森湯 (部隊鍋) dinner> 弘大偷走閃行

繼續是DAY4的行程,回到首爾下車,眾人都覺得好餓,於是出發吃晚餐去,又因為來回民宿太勞師動眾,我們決定就在弘大附近找吃。

呢間辛普森湯,是網上推介專門吃部隊鍋的,看網站時看到貼圖已經口水四溢,慈母都相當期待;
在弘大徘徊了一會就找到,因為呢晚打算ABC TEAM共晉晚餐,所以我們在門口逗留了一會,互通電話確定位置什麼的,孩子就在食店前擾攘了一會兒;



神母一聲令下,大隊可以進軍,只見侍應都目無表情的,是因為人客一下子太多塞爆場也塞掉了他們的腦袋嗎?
如其說他們目無表情,倒不如說他們不太歡迎我們吧?
站了許久都沒給我們安排位置,然後我們唯有自己拉凳坐下來卻又發現不夠椅子;
用眼神向侍應哥哥求救但不獲救,只好再走前向他示意想自行在鄰桌拉凳,可是呢位靚仔侍應哥哥就擰頭洒手回答;
之後呢?還是沒給凳;
好不容易大家都終於有凳可坐,然而點餐選SET加水也換來一肚子氣,莫說禮待,就連基本待客之道都欠奉,一副「唔想做你生意」的咀臉,有團友更被反鎖廁格內,如此食店,就算食物再好味,也不會有回頭客,至少我呢輩子也不再打算幫襯;
不過慈母不會一竹杆打一船人,除該店呢位「得個樣」的侍應外,韓國的服務生和途人都是十分友善的,我相信呢條友只是枯枝一條,可以置之不理。

去到韓國好多餐都是大人一枱細路一枱,的確皆大歡喜;
因為餐牌上的鍋款都是辣鍋,所以慈母提議給細路點小食,餃子炸雞飯團和可樂餅;
細路總算吃得開懷,anson還要求額外點多次炸雞。


躉的狀態還可以,只是沒有胃口,身體有一點點燙;


雖然肚子未飽,但因為已經吃了半肚子的氣,我們決定先回民宿再出去掃街;
然後在討論如何分配孩子時米爸就很偉大地舉手表示可以獨留他在民宿照顧細路XDD
萬民叫好,於是我們大舉回民宿,將健康的細路和作病的躉安頓好,就向弘大進發!


忘我地掃殺一堆護膚品後,親切的四少又報時了,所剩時間無多,我們為了讓珍貴的私人空間畫上句號,就閃上了一間甜品店;


食完甜品便打道回府,返歸後開房門見到細路四散,阿躉自己一個帶著口罩在下層看thomas,阿歌則在上格同朋友仔打機睇片;
見大人返到來就一窩人衝下床,然後又繼續沉迷MV,anson和hazel還合唱~

第四日完,仲有半日~

💦小雨點點滴
❄️間野真係咪幫襯,咁衰格更令仔都無用;
❄️因為衰格野食相無呀貼堂呀!
❄️我真係無FEEL錯呀躉真係發燒。。。
❄️唔怪得玩雪時發哂爛渣啦。。。
❄️偷走出去行街又落雪啦好浪漫~~~
❄️偷走我有掛住阿躉~
❄️次數唔多~係咪好不負責任?
❄️如果比著家丁佢實唔會出去。。。(內疚)
❄️99話我shopping時好果斷,其實喺香港我都左諗右諗但旅行買野有時限呀唔買就無架啦嘛!
❄️一見到呢張相就諗起局長叫我嬌俏啲XDD

7 則留言:

  1. 班細路好似開枱打緊麻雀咁~
    不過我覺得個鍋真係幾好食喎 XP

    你咁V哂手重唔叫嬌俏咁叫乜 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食, 但咁既態度喎...韓國度度都有好野食啦...
      原來V手係嬌俏, 好啦好啦下次我識做啦..XDD

      刪除
  2. 第一張相QQ同米B好似睇下有咩食甘..XDD
    一齊行街真係HAPPY...真係大叫一聲: 米爸萬歲...XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係都唔奇, 可能就係咁搞到入面條友注意到我地...咁大班人咪入泥呀!

      刪除