2016年3月3日 星期四

5日4夜首爾拋夫帶子頻撲玩雪之旅DAY4-大明滑雪場

第四日,行程非常緊張,因為要一大早先民宿集合,再跟滑雪隊報到;
一定要準時,否則滑雪行程必泡湯無疑




呢日我們在民宿的集合時間是7時,慈母好似5時45就起床,梳洗整理自己和大少細少後剛剛好7時踏出大門;
今日又是零下的溫度,聽米爸說最低會跌到-10,好興奮~
所以今日的裝束是棄置了昨日的厚衛衣換成fleece,躉就換穿了哥哥的舊羽絨;
呢件羽絨其實對於躉來說還有點太大,不過本身躉的羽絨屬just fit,穿了fleece就無法塞進去,當初整理行李時就有預此一著,慈母確是一個又聰明又漂亮的好媽媽~~~~


因為躉還是小BB捱不住,所以上車沒多久就睡著了,甚至連哥歌也捱不住了;


抱小孩的長久戰當然要有隊友,今次出場的是ben叔和「果個女人」XDD


到了雪場辦公室,大人們忙著查詢,孩子就轉成叉電模式XD


一小時的車程,大人小孩都倒頭大睡,睡醒後第一站是雪場位於山腳的租衫站;
不過我想說呢個選衫換衫過程真的是挑戰慈母極限,由雪場領隊在車上淡然說只給我們二十分鐘時間選衣更衣開始,慈母整個崩潰:二十分鐘?我搞自己先岩岩好咋喎?!仲要搞埋大少二少?!又無老公又無姐姐點搞呀?~~~~~~~
入到租衫點,哇!人多衫雜,情況就如同歲晚大酬賓一樣,唯有開turbo,實行超市一分鐘瘋狂掃貨,現在開始!

慈母用鷹眼在褸架上盤旋了兩圈,勉強找到件躉合身的外套,慈母再在旁隨手搶了件給阿哥,就速跑回起點快套在兩兄弟身上;
躉的剛剛好呀well done,剛睡醒的他也沒有什麼意見;


不過anson的就太大件被彈票,於是慈母就一個轉身射三分波,選了件岩size外帶點車手feel的給他,皆大歡喜,又done!


好了!到自己!
然而一眼望過去,成人架上剩餘的好像都是「賣淨蔗」,而且款式十分喜慶,不是大紅就是大紫;
好不容易找到件新淨度較高的雪褸,七色彩虹配搭活潑格仔,事到如今,反正要走蝦條姐姐路線,大紅就大紅吧!
其實我對於滑雪衣著潮流真係一竅不通T.T


變身後返回車上,再坐10分鐘車就到達大明滑雪場;
終於上到山,前兩日沒有低溫但天氣陰沈,所以今日雖然是零下的溫度,但有太陽伯伯照料著,就感到非常幸福和感恩~


經過一輪講解,才知道雪兜場和滑雪場是一頭一尾的,於是又要出外靠朋友,將ANSON交給米爸米媽BEN叔和99後,我們幾隻雪兜友就帶著依依不捨(小人)的心情離開;


情侶誕生?


本來參與雪兜樂的就只有睿和躉兩公婆,還打算用此機會好好培育一下小愛苗,可惜他們兩隻就是天生的不咬弦,睿睿對雪兜完全提不起興趣,最後由兜友護法送回阿媽附近;


而躉,幸好有兜友提醒時間無多(玩兜限時至下午一時),本來在滑雪場發呆的兩母子折返兜場,渡過了好溫馨的親子雪兜時光~
躉選了最喜歡的火紅兜;


起初拉兜上山躉都沒有很雀躍,只是一股傻勁地拉兜跟大隊向上爬;


不過滑過一次之後就整個睡醒了大叫「好玩!」
又指點我要跑快D,隻身把兜由山腳拉上山頂,男子漢一樣XD;


呢個兜場比較有規矩,每次等齊人才吹雞起步;
於是每次阿躉都當正自己出賽一樣猛叫:「快啲!快啲丫!」
第一個滑到山腳,躉就會用肯定的語氣告訴慈母:「哼,我地贏左啦!」XD


玩到樂極忘形,結果要四少騎千里馬來大叫:「開飯啦~~~~~~~~」我們才醒覺到了午飯時間;
見到大仔,打算先點餐後問候啦,ANSON就直說唔覺餓,想繼續玩~
咁應該唔駛問阿貴,佢應該覺得好玩到痺~


不過作為慈祥的母親又點會放過佢?
Order了一個牛肉飯和一個兒童餐,聽聞那個兒童餐的肉塊好難食,見anson食光雞翼、飯和大腸就停手了;
而我和aidan的牛肉飯湯汁異常的多,躉沒吃幾啖就停口了;


好快的吃完就收拾準備回雪場,時間無多,大家都想爭取最後時間~
因為已經是節目尾聲,慈母真是好想親眼看看哥哥滑雪;於是帶著阿躉闖入雪場;
看到anson果然已經上手,好開心的走上去又滑下來給我看;


哥歌開始穩定,兜友著我帶躉睿陪養感情去~~
不過二人仍然是水溝油一樣,一個向左走一個向右走XD
躉情緒還愈來愈不穩,來了一個大哭鬧,慈母在雪地上手足無措;


時間過得好快,突然再次聽到身後傳來四少的呼喚:「喂~~~~~3點啦~~~~~走啦~~~~~~~~~~」
於是我和sara倆就參扶著呢兩粒豆釘回置裝大堂。

到大堂,等了又等都未見神鵰俠女(米爸米媽)和ANSON身影,聽聞ANSON襯米爸和米B坐CABLE上山時以一人之力撐起裝備徒步上山,之後就不見踪影了~~


哇聽到呢個消息,除了覺得唔好意思之外,其實慈母打從心底裡慌出來;
個仔究竟去左邊?
會唔會撞到山定樹比跌落泥既雪埋鬼左?
雪山無拐子佬吧?
一陣係咪要CALL 119叫救援?
我係咪要上雪山大叫搵仔?
點同家丁交代?
千祈唔好有事呀~~~~~~~~~~


慈母將近賴尿之際,就聽到兜友說:「ANSON泥啦~~~」
唉。。。慈母如釋重負,阿仔你平安返來就好啦!喺度真係要衷心講唔好意思......


回程路上,各人又訓到屎去活來,一覺醒來摸一摸身邊正熟睡的躉,體溫好像有點高…唔係發燒呀?


💦小雨點點滴
❄️朝早摸黑起身,其實點解呢個trip愈來愈似跟團?
❄️揀衫換衫時真係好狼狽。。。。咩儀態都無哂啦!
❄️早餐喺車上搞掂,食返前一晚喺便利店搶購的隔夜麵包XD
❄️最近睇相,AIDAN指著少9話:「我唔識果個女忍係邊個泥XD」
好一個忘恩負義的細路
❄️每次行過製雪機都好似遇雪災要走難咁,好狼狽XDD

❄️拎漏左條頸COOL比阿躉,真失策!
❄️四少帶我地兩母子去canteen但搵唔到路好想指住佢大笑XDDDD
❄️Canteen要自己收拾餐具,我d食具放錯地方比人話,anson幫我放返仲掘左我一野…
❄️其實躉唔食LUNCH我有心感不妙,仲扭計…
❄️見到四少少9夾死烏英咁話我知anson自己上左山就知道呢次嚇屎佢地,辛苦哂!多謝哂!
❄️將上山故事報告家丁,我地對佢自行上山感覺正面,要趕緊搵出佢既心底興趣好好培養先得!
❄️其實呢間TONY JAR雪場團安排真係一般,詳細情況可以睇下神女報導>>家有米B






4 則留言: