2015年11月18日 星期三

BOY.6-8 yrs old

哇!話咁快就8歲!問你怕未!



呢兩年anson最大的成長是有個人感受,和會顧及別人的感受;
由細到大,anson性格隨便,大部份時間都是阿媽/阿爸話點就點,七歲呢一年,他變得有自己的想法,去玩買吃要禮物都會看到他在漸漸成長的痕跡;唯獨是穿衣髮型等外觀仍然在依靠慈母專業顧問中心,每每出街前都是賴在梳化大叫:『媽咪你幫我拎衫啦我唔知著咩!』

另外很明顯的是他開始有少男煩惱,慈母所說的並不是指異性啦(!)而是為兄弟、為朋友;
有時看到他明明心有介事滿腹疑問,但就只見他自問自答地幫自己的擔心解圍,一方面可能怕被大人看出他的在意,另一方面,我想他是怕我們擔心吧?!

小三了,呢年慈母三不五時就問anson:『你生毛毛未?』問題一出全家大笑,但其實因為我是還不想接受anson很快就會由小男孩變麻甩仔,所以便把擔心當玩笑,希望到時會習慣成自然,我唔捨得呀!!!

anson 8歲生日快樂呀! 祝你身體健康,慢慢長大(唔好急),漸漸懂事(慢慢來),爸巴麻孖弟底會繼續永遠用溺愛泥栽種你(啜~啜~)


4 則留言:

  1. Anson 生日快樂! 真係大得快, 話咁快就8歲.
    米B(個阿媽)等緊你變型男架 ^3^

    回覆刪除
  2. 真係過得好快..甘快8歲..好掛住佢地D BB樣呀~~
    Anson..生日快樂, 身體健康呀^^

    回覆刪除