2015年11月19日 星期四

西九龍海濱長廊.偷影唔到一身蟻民

時間一轉就來到2015年尾聲,無錯丫慈母最近又癮起寫Blog,大家要準備好我連串的文字攻擊啦!
上星期日,戰隊相約到西九龍海濱長廊聚會;





西九海濱有咩好?
好在可以有單車租、有單車徑、有草地、有海景、可以放狗和放細路;


(photo by mag)

咁西九海濱有咩唔好?
車位少呀!到埗時見到呢條車龍令慈母相當火大!


最唔好還有嚴重缺乏可供遮蔭的大樹,呢日我們根本就是在沙灘搞派對,只是大家都wrong dressing而已;


仲有呀!慈母發現西九蟻患相當嚴重,當日我坐在車場旁的草地上擔當戰地記者,歷時還不夠10分鐘,突感手指疼痛,然後細看原來被antman襲擊,最後偷影唔到一身蟻,可憐的慈母...
唔知蔥頭有無比蟻咬呢?


呢日西九有一個名為『自由約』的活動,有音樂表演、攤位遊戲和小物販賣,五光十色的,然而當你被兩隻眼前只有單車的怪獸牽絆著,一切就只能走馬看花;


然後臨走前見呢個攤位人龍尚短,就推兩隻怪獸上前略玩,結果就做了兩隻『真竹』蜻蜓;


因為約會是即興的,大家都無為野餐準備,所以當我見到隔離墊的遊人又香檳又parma ham、又壽司又西瓜,我們墊子空蕩蕩的時候,隻眼瞬間冒火,羨慕入骨~
(突然我明白antman的由來了...)


不過,當太陽開始落山,長廊就回復清涼,戰士們由頭玩到尾,其實怕熱怕曬的只是我們班老弱大人吧?


後記(亦是本文重點):
前兩日食戰母飯後坐火車回家時哲媽提起,當日anson和哲哲飆單車後一齊嘆汽水,哲哲弟底初一就望住阿哥的罐底望梅止渴,然後anson一個好兄弟上身跟哲哲說:『喂!你唔可以咁對個細佬架,對細佬好D,比D佢飲啦!!!』
慈母聽到後差點淚染東鐵,Aidan呀!!哥歌係打從心底錫你架…
Picture小雨點點滴
*anson知道哲哲出席好開心高呼:『好野!』


*排排下停車場突然管理員叔叔開放另一邊爛地,所有車一湧而入,隔離車司機哥哥話可以大安旨意免費泊車,但慈母還是乖乖自首拎入閘紙;結果離開時無票者道大排長龍(!)好心有好報呀~~~
*慈母捨命博躉一笑壯烈犧牲,有圖有真相呀我幾偉大!
(photo by 米爸)

*三年了…躉睿仍然是維持『相愛很難』的關係,我和襯家99唯有繼續活在幻想裡~

*我影得好少相,多得maggie ee全程戰地跟到足!








8 則留言:

  1. 嘩..真係人多又熱, 不過小人們開心就好~~
    ANSON 真係一個好哥歌..抵錫!!

    回覆刪除
  2. 仲有呀,細佬跌損脚,第一時間唔係去哲度,而係揾anson 撒嬌,地位盡顯!

    回覆刪除
    回覆
    1. (T.T)(T.T)(T.T)(T.T)多謝你講我知呀好開心~~~

      刪除
  3. 你唔寫埋比大媽的音波功襲擊?
    果日又熱又嘈我內心已爆好多粗口!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為樂天善忘模式已經自行啟動左呀! 所以唔記得左啦已經~~~~~XDDDDDDDDDD

      刪除
  4. 你係一個好榜樣,gd!!! Anson識教哲對細佬好啲真係好大個仔!!! 你教育得好好丫!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我...唔敢認叻!
      不過佢地感情係好好~

      刪除