2015年11月24日 星期二

無王管活動。幼童軍綠野遊鶴藪遠足訓練

上星期日,anson放棄侍奉母后皇弟,跟好兄弟eason齊齊上山特訓。

暑假過後孖臣「升職」,由幼童軍搖身升級成為小童軍,title聽落沒兩樣(所以慈母成日搞錯),但內裡活動卻大不同,簡直可以說是帥氣的男人之練成班。

根據Carol miss 早前解說,隊員都要分工拿食物和工具上山,還有用指南針和地圖找方向等;

Anson說他和eason不同組,而他就被發配拿食物(罐頭回鍋肉和午餐肉),行山路時沒有覺得辛苦,後來愈來愈斜就有少少吃力。

當晚晚飯即席獨家採訪;
記(例牌問):「點呀好唔好玩?」
A(少有認真答):「好呀勁好玩!我地上山,個山勁高,上到去就睇哂成個香港,從來未見過咁靚既風景架!」
記:「之後呢?」
A:「跟住就整野食,我無幫手煮野呀!但食完全組啲碗我一個人洗哂,隊長話我都好幫到手。」
記:「咁有無啲咩趣事發生呀?」
A:「hm...上山果時條路好斜,隊長唔夠力行就扯住我個背囊囉,咁我就比佢扯到上去咁.....」
記(愈問愈開心):「女隊長泥架?」
A(愈講愈細聲):「係呀。」
記(心諗)「哇果然十個趣呀喂!!」

此話一出,慈母已經自動關耳,然後整個投進幻想的大海,上山後...然後...再然後...

回過神來已經是今晚,做人要有體育精神當然要補問:
(擺明陷阱mode):「比人扯住咪好辛苦點行呀?
A:「佢無啦啦行行下吼一聲大嗌拉住我書包,我咪博命跑扯佢上山,無計格,豈呀唔通掉低佢一個人唔理咩~~~~~~」
這陷阱這陷阱這陷阱偏我遇上~

以上文字描述真確無誤,總括慈母覺得活動相當有意義,下次一定再報名!

為大家送上訪問花緒;
*第一個點先到達公廁、到第三個地點食罐頭》記者聽左第三個點食公廁XD
*end point煮飯》記者聽左0靚坤煮飯
激到anson屎屎下XD

呢日是eason正日生日,anson說有在旅遊巴上祝eason生日快樂;
仲以為佢唔記得添!
*圖片由契媽提供

回來後anson棚棚聲就完成一版半的週記,通順又精彩,得到批文後再補圖!






2 則留言: