2013年9月3日 星期二

小學第一天



*    全家晚上9時上床,但兩隻細嘰喱咕嚕到差不多10時才真正入睡
*    早上6時mcqueen鬧鐘開動,但anson動也不動…*    因為有人賴床,所以弄得氣氛有點火熱,最後是慈母退一步海闊天空(忍!)*    除weekend外第一次一家3口在家食早~早~早~早~早~餐:磨菇炒蛋+乾蕃茄芝士包+清水*    最後3個人手拖手出門,開開心心送anson上車,傻猪仔笑著坐好,開車(!*    忘記比開學利是,今晚比返~
Anson話:(…發問位)『腰痛丫,因為坐左喺喺操場好耐….要等埋所有同學仔(埋怨mode)』『好攰丫!因為要走上走落走上走落,學校好大丫!不過無去到泳池(失望mode)』『無見到LimLim…無同Lucas一班…Lucas讀1b,我讀1W,W係willi-o咁解…我識解但唔知willi-o中文係乜喎(冷靜mode)』『課室有4行,我坐第3行第2格(突然清醒mode)』『兩張(枱)係痴埋一齊架…隔離果個梗係女仔啦!(嫌煩mode)』『我覺得男仔多D』『小息去左厠所…有洗手…但好似無皂液播!(解釋mode)』『厠所好似公厠咁架(老實mode)』(每格有門→幼稚園無)『有食茶點…有見到字條…好食!…聽日我想食芝士三文治(不客氣mode)』『隔離個女同學無帶茶點,我有話請佢食餅但佢唔食~~ (澄清mode)』『我都無出汗…梗係有冷氣啦!(招積mode)』『介紹自己…我中文名叫譚亦朗…anson Tam係我英文名…多謝各位!….得我一個有講“多謝各位”咋!…最有禮貌係我!(認叻mode~)』『老師講英文同普通話,唔講中文架!』『好多通告呀!你地返黎有排睇啦!!(踩你兩腳mode)』
雖然真係好早起身,不過見到佢精神爽利開開心心,我和家丁就心滿意足啦!

沒有留言:

張貼留言