2013年9月4日 星期三

有其母(未必)有其子

早上起床天陰有雨,我們三人使出無比意志才能在鬧鐘響後的10分鐘內落床,冬天點算?


梳洗後anson呆著坐埋餐枱,稍為清醒一點後,便拿起匙羹仔將碗裡的星星脆脆舀入yoghurt杯,小口小口地咀嚼;同一時間,油頭垢面的慈母著手整理小食盒,通告袋等等;正想拉上通告袋的拉鍊時,anson像被觸及神經般問:『媽咪你簽左粉紅色果張野未..』我:『簽左啦! 』(盡快拉拉鍊)anson: 『真係? 比我睇下.. 』(咬著匙羹仔側望著我)我(死死地氣拿出粉紅色表格,由外而內打開讓阿仔過目)anson :『嗯~咁白色果張呢? 』(眼珠滑到袋內的白色通告)我(重覆以上動作、心情及表情)anson:『嗯, 咁點解唔係全部呢啲都填(tick)哂?』(用拿著匙羮隻手的食指直指空白位置)我:『因為呢度係叫你tick你有D咩病,好似心臟病、哮喘、a6f7d8v9s4*@$………………..咁你無呢啲病就唔駛tick架啦嘛~』anson:『哦』(點頭代表可以拉拉鍊放入書包
朋友說甩漏媽咪訓練出責任心強嘅小朋友;
那就承你貴言,希望如此。 
如果…以上可以apply埋落做功課之上,多好~ 
*呢兩日,最早起同最精神果個,竟然是弟底!

沒有留言:

張貼留言