2013年4月18日 星期四

蟲兄虎弟

每個星期天我家的主厨都掛休息牌一天,二厨才有出鏡機會啦,二厨喜歡上網找成品照拍得好的食譜作菜單參考,難得露兩手當然會扭多點花臣,少煮多幾味~~
因為有個西人兒子,二厨我…最常煮港式西菜,意粉、螺絲粉、天使麵、烏冬…等,總之是「麵」,西人兒子就會晃瑩光棒來捧場,再焗個急凍pizza, 炒個簡單海鮮和青菜,或者雞翼牛扒,食得!

呢個星期日晚,因為雪櫃有嫲嫲湯和奶奶魚,二厨決定改菜單煮中菜,在厨房洗切時aidan一度認錯人纏我纏得超緊,突然,哥歌神情慌張地跑進來抱著弟底,慈母還以為他看到弟底「愛」的表現呷乾醋了~~
原來,客廳飛來大蟲一隻(!),  哥歌來避難耶~~~然後他擁著努力想擺脫的弟底說:「弟底唔好出去呀出面好危險丫!」
看到這樣,麻孖的心就溶化了…
最後由家丁把大蟲驅趕。
*開飯時哥歌埋怨:孖咪點解唔整意粉呀?!???
*其實我都中意食西餐多啲。*見到三個男人食得開懷,我就開心啦!*都怪我...連anson都怕小昆蟲...

沒有留言:

張貼留言