2012年3月20日 星期二

諗諗諗.諗辦法

話說昨日阿gor病左無返學,大休息一個早上後就著手處理因病累積的大堆功課,完成兩樣後舅父舅母到訪,阿gor便飛快地將課本工作紙...棄置一旁...... 
舅父舅母離去後,阿gor遵照baba指示返回書枱繼續做功課,怎料其中一頁工作紙不翼而飛,大件事(!)baba龍顏大怒,一邊翻書倒櫃一邊開動機關槍由上而下向兩母子橫掃,阿gor照舊一臉悔意跟在父親大人腳邊「幫手搵」,然後一面「想辦法」~ 
Gor:「daddy我諗到一個辦法...」

嚴父:「我真係唔明你點搞架!功課都可以唔見,擺左去邊丫你話?」(下刪500字)
Gor(若無其事):「不如我地自己畫啦,等我搵張紙黎!」
嚴父由客廳走入房繼續翻箱,怒氣沖沖~
Gor(舉起張畫有少少塗鴉的畫紙):「嗱呢度丫,我地喺上面寫返LKB同我個名咪得囉係咪?!」
嚴父「無你咁好氣」狀繼續邊鵝邊翻;
阿Gor手執畫紙走到書枱開始寫寫畫畫,不一會,便把以下傑作呈到皇上手裡:

呢個所謂既方法,其實係上次慈母以為丟失另一張工作紙時隨口噏出來的,工作紙在最後關頭跑回報到沒未有實行,不過原來阿gor把此話存儲起來了。
其實任誰都會犯錯(都唔知咁勞氣做乜?),但肯動腦筋想辦法補救,總比只懂空口道歉然後呆著等人打救來得有誠意,我喜歡這樣的孩子...雖然,我知他仍然會再犯...哈!

沒有留言:

張貼留言