2007年9月19日 星期三

Our first wedding year

9月3日 - 對於我同祥爸爸來說是人生一個大日子.
因為2006年既呢一日正是我倆結婚既大喜日子啊!!!Pictureemoticonemoticon

轉眼就一年, 時間確實飛快.PicturePicturePicture 今年9月3號當日早上8點幾, 我問祥爸爸記唔記得上年宜家佢做緊咩? 爸爸話Picture [哈!我就食緊早餐, 你...我就唔知啦~~哈] 神氣得佢ya~~~到左中午, ++係skype問 : 大家記唔記得上年今日大家做緊咩?

我喜歡用呢個方式去回憶, 好有趣! Picture
慶祝方法就係我地最中意既 : 食buffet啦! Picture因為唔可以唔預埋蝦米仔架嘛!! 我地無特別為對方預備Picture, 或者大家早已視阿米為一份可貴的結婚週年禮物啦.

emoticon過後, 我地坐Picture返回九龍 (好浪漫啊!), 欣賞一下香港既夜色. 只稍嫌船程短了點~
出年... 唔知我用祥爸爸會帶埋阿米一齊慶祝, 定係偷偷地2人世界呢?Picture

沒有留言:

張貼留言