2007年9月16日 星期日

第七個月

星期四去左做checking. 醫生話蝦米仔成長得幾好Picture, 由上次既1.5lbs, 相隔一個月後既今次, 有一倍既進帳. 已經有3.89lbs啦!!算是一個中上size既bb, 如果38週出世的話, 估計將會有接近7lbs. 真係唔講得笑呢!! 最surprise係睇到米米既頭髮同脷仔, 米米應該是一個頭大大面圓圓既bb.
自懷孕以來, 其實我既飲食習慣係無咩點改變, 只係份量會比以前多左. 我本身唔揀飲擇食 (祥爸爸最欣賞!), 就連魚生 (最愛三文魚!), 生蠔同雪糕Picture等等我都照食可也, 所以米米其實營養應該好充足呢~~
之前有外國研究指出飲牛奶可能會令bb腸胃過敏, 我的確停左一段時間; 但後來還是恢復了一日一柸, 自古以來飲牛奶都係一件有益有營養既事, 而我又確實喜愛牛奶呢...Picture

仲記得上一次去健康院檢查, 姑娘話我重得太多, 比正常雖然只係多重左2磅, 但我已經好耿耿於懷Picture, 往後呢兩個星期, 連我最喜愛既Picture我都say no啦!米米3個月既時侯, 我既target係米米出世時我不超過60lbs....今日, 我既體重已經到達59.2lbs.....睇黎, 我會超target啦....哎呀~~~Picture


ps: 米米d頭髮應該係銀婆婆芝麻糊既功勞...thanks 呀Picture 

沒有留言:

張貼留言