2015年3月13日 星期五

我的志願の小學現實版(G3)

昨晚浴室打水時,聽到anson問家丁:『我做呢個好唔好呀?』
我承認自己有小人之心,開始就覺得這是圖書館的『強硬性』派表招募;
因為慈母做女時,圖書館管理員一職多數無人問津,於是有多無少,班班派表;但經過anson的細心解釋,才知道他是專程拜託一鋒取得此申請表,再拿回家跟我們商量,立心要通過考核希望獲得取錄的(好man啊(*0*)) 
以下是訪問內容;
慈母:『點解會想做圖書館管理員既?』Anson:『因為有一次我見到一鋒喺圖書館做緊工,咁佢同我講佢做緊圖書館管理員同埋講要做咩,所以我有興趣囉 (解釋mode)』
慈母:『係咪一鋒叫你一齊做,仲拎埋form比你架?』Anson:『梗係唔係啦係我自己主動問一鋒叫佢幫我攞form架!(唔好屈我mode)』慈母:『咁你知唔知做圖書館管理員要做D咩?』Anson:『我問左一鋒架啦,佢話要幫同學借書還書,放返好D書,聖誕節仲有大食會(雙眼發光mode)!』慈母:『咁你覺得自己機會大唔大呀?』Anson:『唔知架,因為交左表格後仲要考試,要1分鐘內將3本圖書放返上書架先算合格架!(少少擔心mode)』慈母:『咁全班有幾多人想做呀?』Anson:『哈哈!得我一個!(英明神武mode)』
一鋒是Anson的校車朋友,比anson高年班 ,又是籃球班的同學,anson十分喜歡他,上籃球班的時候,也見一鋒是特別關照anson的,時常向anson指點,兩人在球場上有講有笑;
Anson說,一鋒已經是高級圖書館管理員,最近更入選學校籃球隊;說時anson露出仰慕的表情。 最後,Anson說自己會通知同班波友當值的兩天不能去踢波。 
看見呢個小二生,一雙充滿鬥志和希望的眼晴,一手一腳發現、了解、愛上,然後自己策劃、進行、實踐,突然覺得呢棵小樹苗在急速成長,麻孖又好唔捨得了~~~~~~~~~


Picture小雨點點滴
*Anson解釋時,好似講故事咁話:『咁呢,果日,我見到一鋒喺圖書館,佢咁咁咁所以我咁咁咁,然後佢咁咁咁,我話咁咁咁,佢話咁咁咁咁咁…………』真係好詳細XD
↑ 可能係深明阿媽長氣又領悟能力弱,真係辛苦哂XD*Anson一路填form,一路甜笑,一路自問自答好可愛~*Anson話一鋒叫佢唔好填佢做推薦人,我都唔知點解… 

沒有留言:

張貼留言