2011年7月15日 星期五

走失驚魂..........貳

最近因為公司和人生都開展左個新PROJECT而忙爆左...但有件事不得不記下來...


話說之前某星期六早上,慈母興之所至帶阿仔到新城市廣場嘆早餐去公園,吃飽飽又到遊樂場出身汗再去圖書館和藝術館過冷河,過了一個十分母慈子孝的早上。



將近lunch time,母子倆便先到一田foodcourt食lunch然後再會合家丁返anson學校見老師;
到達foodcourt,慈母帶阿仔買了兩樽巨型鮮果汁後找好座位,然後問阿仔:「mama去買野食,你飲住果汁等mama返黎O唔OK?」,阿仔信心十足答:「OK!」,於是慈母便頭也不回地投進食物攤位付款的人龍裡。
約5分鐘後,慈母拿著單據走回桌椅位置打算跟阿仔齊齊嘆住果汁等吃,誰知遠遠看到座上竟空空如也(!),只剩anson的叮噹娃娃孤單地抱著兩枝巨型果汁;我連忙跑上前問本來坐在anson對面的女學生:「頭先個小朋友呢?」,女學生輕描淡寫道:「佢話佢去搵媽媽喎!」
我急忙轉身返回食物攤位,在人龍間穿插,又跑回剛才買果汁的地方,我重覆著上次的動作 - 來回回來來回食物攤位和果汁檔之間,從暗喊:「anson!」到放聲大叫都聽不到任何回應,今次比上次更大鑊的是,foodcourt是個完全open的地方,沒門沒牆,即是說anson隨時有可能跑到更遠的商場去。。。
人開始著急到窒息,但我已不知該往那一個方向跑,於是盤算要到客戶服務部搵人叫咪搵仔;
突然聽到廣播:「傻瓜詠家長,傻瓜詠家長,請到二樓客戶服務處。傻瓜詠家長,傻瓜詠家長,請到二樓客戶服務處。」

此時心情有點定下來,走到客服處counter,見到一個三歲大半的男孩坐在轉轉椅上的背影,聽到他談笑自若地跟姐姐們吹水的聲音,我哭笑不得:「譚亦朗!!!」
anson轉過來對著我笑,還向姐姐介紹:「呢個就係我個傻瓜詠媽媽。。。」
客服姐姐笑說:「哦~~你就係傻瓜詠家長,你個仔唔見左你都無喊呀~仲係咁話你叫傻瓜詠~電話9777XXXX」
我苦笑回應,道謝後便拉兒子離開。

走回foodcourt的樓層,anson ba也剛好到達,我趕急在anson做初一前先做十五企圖掩飾罪行,但似乎這只是我個人的妙想天開。。。
家丁:「做咩mama叫你坐定定等你會走開左架?」
阿仔:「我想去搵mama丫!」
家丁:「跟住呢?」
阿仔:「跟住唔見左mama,跟住我就去左搵保安叔叔,跟住保安叔叔帶我去搵姐姐」
家丁:「咁你同姐姐講咩呀?」
阿仔:「我講mama個名同埋9777XXXX,我好叻呀!無喊!」
家丁:「下次mama叫你自己坐喺度等佢你就要乖乖坐喺度等丫~~如果唔係一行開mama就搵唔到你,同埋如果你唔想一個人就同mama講唔!O!K!知道未?」
阿仔:「知道。」

一個星期後的某個晚上,我才突然想到anson走失如被拐,之後被人敲斷手腳行乞的畫面,頓時膽顫心寒,要緊抱身旁熟睡中的小人定驚。
我再一次問自己:點可能犯同一個錯誤兩次?!
感恩anson受教,有緊記我們教過走失要找保安叔叔,還有我的名字和電話號碼;
感恩那位保安叔叔是位真正的保安叔叔,而不是拐子佬;
我承認。。。某程度上我過於高估anson的耐性和能力;
我也承認。。。某程度上我過於掉以輕心、大安旨意;

天呀!!我點先可以唔再重覆犯錯?

沒有留言:

張貼留言