2014年7月2日 星期三

2014下水禮の小強沒頂

上星期anson有兩天學校假期,慈母就請了半日假帶兩兄弟去游水,本來打算去沙灘的,但自從阿歌重拾泳班熱誠後愛上了泳池,結果就去近近地的呢個大埔太和泳池。
 

因為公眾泳池嚴禁拍照,所以慈母只好躲在水底偷拍;


sorry我真係好想影底兩兄弟嬉水的快樂模樣,所以被迫犯規,其實我一直無法參透公眾泳池不能拍照的原因,是因為私隱?那何解政府泳灘可以拍照?怕偷窺狂變態佬?那是不是應該全城…甚至禁止相機/拍攝產品入口?
不過政府就是難以理解,可能是民婦天生才智低能吧~? 
大埔泳池規劃不錯,有大有細有BB池,又有滑梯和跳水台,anson試跳過一次彈板後就中毒,誓要要跳夠77 49才罷休,路過的姨姨叔叔無不向呢粒矮細的豆丁行注目禮;


我們和阿躉就在隔離的中池踢水耍樂,家丁偶爾會起身去跳板看看anson,雖然個仔識游水但好爸爸仍然是會有擔心的;
家丁又再出發去睇大仔,阿躉乖乖攬著水泡踢水,於是我就進入放鬆狀態(反白眼);誰知阿躉突然跟著阿爸上水,再以小強速度跑去旁邊另一個池,挽著水泡說:『玩爸爸~玩爸爸~』(草菇小姐mode)我清醒過來大叫:『躉!返泥丫!!!!』但小強已經逃之夭夭;我飛上水跑向小強的逃跑方向,只見強仔甩低水泡準備行入隔離池,水深1米(!)落水後隨即陸沉,慈母眼白白看著他沒頂,水面剩下一串氣泡;
此時,麻孖的力量就引爆 – 我衝落水一手扯返強仔上水,抱起佢後給予一個宏厚而溫暖的擁抱,溫柔地拍著強仔的背脊說:『唔駛驚,麻孖喺度~』
之後,阿躉見到水深少少會退後,總算經一事長一智~ 
Picture小雨點點滴
躉邊係玩爸爸~,佢根本就係玩媽媽~
救生員都唔夠我快,不過我比救生員潤左野,話我要睇住啲細路,切…咪睇住囉,睇住佢走丫嘛… 家丁返黎唯有自首,佢話:『我見到哂啦!』
原來真係瞞唔到家丁雙眼架~
游完水躉發現自己的『蟲蟲手』,顯得不知所措XD

最後為大家送上一張阿躉既出水芙蓉照(KimTan mode)XD

沒有留言:

張貼留言