2014年6月18日 星期三

父親節快樂~

真係好羨慕家丁經常有得影呢D咁有Feel既相...



父親節的前一晚,我問家丁:『下星期日先係父親節呀呵?』家丁回:『聽日呀!』我:『乜唔係第三個星期日咩?』家丁(反眼):『你自己睇下個日曆啦…』sorry,我記錯了… 
anson前一晚已經送了父親節禮物給爸巴,畫功相當的細緻,應該有好比心機畫;

Anson解畫:『爸巴踢波比我,我準備接~』
今次也是多得童軍家丁才有父親節卡收,究竟何以anson間小學能夠一點表示都無呢?呢個可能是一個迷…
晚上,慈母本來想下廚,弄一桌泰國菜來關照老公大人的(泰式猪頸肉、泰式雞腳、生蝦、菠羅抄飯之類啦~),然而家丁忽然說想試試附近間國民意大利餐廳,我便收起鑊剷了。
食完飯去了公園玩,之後行書局再買雪糕食,細路好快樂,爸巴見到細路快樂都好快樂~
爸巴,父親節快樂!

Picture小雨點點滴 幅畫畫到好似爸爸準備衝力射仔,阿仔叫緊救命咁XD
到了餐廳,anson說:『我都想請你地食飯,但我無錢…』 傻猪, 有錢都要拎去交過期還書罰款  第日大個仔先啦 XD 泰國菜搵日再試,等我(握拳!) 喺餐廳阿躉超曳,擒高擒低唔食野+豐富咀臉,T2開始啦?!

沒有留言:

張貼留言