2012年1月30日 星期一

飊車@西貢のanson的另一面

上個月某weekend, 有3個西貢小孩相約到西貢飊車去.
 
等入茶樓嘆茶中.
同契媽們飲完茶後,所有人便分兩路,女人負責去街市買餸為是晚的元旦火煱準備;家丁、契爺和行動不便的我就負責陪3隻嘩鬼在街市外的空地放車.
話說三人玩得相當高興,一時自設交通規則要對方遵守(違者坐監);一時又抬哂三架滑板車上遊樂鐵架再齊齊躺下扮「返屋企」「訓覺」,慈母看在眼裡覺得三粒豆丁傻氣又可愛.
不一會,空地上出現兩枚殺氣相當重的「姐姐」,空地是公眾地方,姐姐當然有權分享所有設施,但西貢童黨的座架明顯阻住個地球轉,於是姐姐就開始跟童黨理論;
然而因為姐姐態度實在過份囂張,談論期間甚至乎有出言抵毀之嫌,所以童黨雖然人仔細細身材輸蝕,但也要站高據理力爭.最後,姐姐被一言妹妹的強攻之下敗走到遊樂場去,三人成功力保家園.
對於這些小朋友鬥咀爭玩具之事,慈母一向會採取放手態度,只要無人動粗,我會選擇撓埋雙手睇戲,因為這是小孩子鍛鍊口才的大好機會.但就呢件事上,我看到anson的「另一面」;
正當eason和一言刮盡所有詞彙落力跟姐姐理論時,anson反而靜默一旁碌大眼睛地觀戰,後來到姐姐敗走,anson竟然還拼命追過去大呼:「姐姐唔好走啦我比你地上黎!一齊玩丫!!」

我覺得,anson應該跟企朋友仔果邊,咁先有義氣嘛!
baba覺得,咁咪幾好,無謂搞咁多野...
咁究竟anson的動機是什麼?


沒有留言:

張貼留言