2007年10月18日 星期四

肥蝦米

我開始手腫腳腫Picture, 返到屋企後要即刻墊高雙腳, 實行與梳化和電視做朋友.
所以連blog都懶得去update~~~~~Picture
星期二去了做檢查, 米米發功, 確實嚇左我同祥爸爸一跳Picture!
Picture體重Picture6lbs(比兩星期前增長了1.6lbs)
Picture大肶骨Picture6.9cm(比兩星期前增長了0.7cm)
Picture肚腩仔Picture32.5cm(比兩星期前增長了4.1cm)
PicturePicture9.1cm(比兩星期前增長了
0.7cm)Picture媽媽體重Picture63.5kgs(比兩星期前增長了3.1kgs)PicturePicturePicture
醫生問我係咪食多左好多野, 諗真d又無呀, 只係臨訓前飲多左柸奶, 想好訓d之嘛...
但祥爸爸已經好緊張咁叫我唔好再飲咁多奶, 唔准食雪糕同cake...
仲諗住last一個月最後
衝刺, 有咩食咩添~~ 因為我知過埋呢個月就無啖好食, 之後又要地獄式減肥...
無啦~~相信祥爸爸會以9秒9偷食曬屋企盒dreyers.......嗚~~Picture

沒有留言:

張貼留言