2014年1月16日 星期四

生仔好~

最近連鎖店開始減價,早排買了幾件新衫給兩兄弟過年,那天接放學時我很坦白告訴阿歌麻孖買了六件新衫,兩件給他四件是弟底的,然後anson細細聲拋了一句:『弟底就好啦…』 
昨日麻孖又路過,為免阿仔呷醋,慈母今次一口氣買了四件新衫給哥歌,接放學時喜孜孜地向哥歌報喜~~



我: 『anson,麻孖買左4件新衫比你呀!』Anson:『哇!點解既?』我: 『咁你上次話弟底有四件你得兩件嘛…』Anson:『唔駛啦!乜你side哂啲錢架!』我: 『咁我驚你唔開心嘛』Anson:『Hey無所謂啦我都唔記得架啦!』我: 『哦…』Anson:『唔緊要啦下次唔好買啦!』我: 『哦…』
記得慈母小時候會經常因為覺得婆婆偏心而不開心,甚至發脾氣的;現在突然覺得生仔好,好在男孩子不會同你斤斤計較。

沒有留言:

張貼留言