2007年3月31日 星期六

第一個月

3月14日
本來諗住22號先check既, 當係送比自己既一份生日禮物. 但呢幾日真係作嘔作悶...好似..好似...所以我實在忍唔住, 好心急想知道...
lunch 突然勁急, 心諗橫掂都咁想知, 同埋如果係無, 就疊埋心水得第14日, 心情放鬆就早d到, 應該仲趕到猪猪既.... 跟住跑上watson's買, 飛奔上公司, 戰戰兢兢打開個packing, 浸左8秒再等左5分鐘, 條紅線若隱若現啦.....因為唔係好清楚, 即刻打比++問清楚應該係點既, 似啦~~~
打比祥爸爸, 我話"我諗你唔可以整個花園住lu", 佢問點解...哈!!玩我!! 衰佬!!
跟住知道要開始飲好多奶同介口, 魚生海鮮凍飲熱氣野通通唔食得... 
3月18日
同++一齊上仁安check, 醫生問我地點解會一齊咁樣, 一齊睇又唔介意?
哈哈...我地其實無諗呢d, 有d好似玩咁.
我留左半柸, ++話少少就夠...笑屎..

同老爺奶奶一家人宣佈左, 老爺話要介口呀... 奶奶話要食多d牛骨...大哥大嫂話會問朋友睇下有無車仔床仔衫仔, 細妹早o係兩個禮拜前已經買左本日本bb書仔...

3月19日同starwar食飯, 佢送左莫札特cd專輯比我, thanks so much!! 好岩用

3月31日
蝦米仔有0.82呀....影左第一張相^^
我重左少少, 49KGS.
  

沒有留言:

張貼留言